:X:X:X

Fotografia mea
:X Ea: "Imi esti credincios dragostea mea? Alina-ma cu miere.. Pentru ca sunt bolnava de iubire" :x El: "Spune draga mea iubita, Nu-i asa ca esti un vis, O fantoma plasmuita, De-un poet ce te-a prezis?" :) Ei catre El: "Esti indragostit amice? Chinuri multe o sa-ti vina, Pe cand mintea zace-n bezna, Plin tie pieptul de lumina" viata mea:)))

vineri, 26 noiembrie 2010

dragul meu cititor:X:X

Probabil te intrebi despre ce este acest: suflete pereche:> am sa va spun o mica povestioara. ca oricare dintre voi am avut o mica pasiune pentru un serial anume si anume The Vampire Diaries:> devenind fascinata de personaje,poveste si in primul rand de el: Ian Somerhalder. Acela sexi,periculos si romantic.  Se pare ca tot sa intamplat dupa ce am observat evolutia actorului in rolul lui Damon, si mi-a placut. Chiar foarte mult incat m-am decis sa scriu o mica povestioara,despre Damon evident. De data asta va fii un om normal.Normal iubeste o fata pe nume...Elena. Ea si prietena ei,Caroline doresc sa isi petreaca 2 luni la bunica acesteia,Sabrina. Aici Elena se indragosteste de verisorul bunei ei prietene. Mai departe va sfatuiesc sa cititi aceasta povestioara.  Va iubesc si astept comentariile voastre.


                                                                                                            D.

Un comentariu: