:X:X:X

Fotografia mea
:X Ea: "Imi esti credincios dragostea mea? Alina-ma cu miere.. Pentru ca sunt bolnava de iubire" :x El: "Spune draga mea iubita, Nu-i asa ca esti un vis, O fantoma plasmuita, De-un poet ce te-a prezis?" :) Ei catre El: "Esti indragostit amice? Chinuri multe o sa-ti vina, Pe cand mintea zace-n bezna, Plin tie pieptul de lumina" viata mea:)))

joi, 27 ianuarie 2011

capitolul 6

                            Capitolul 6
                                              

Am simtit cum raman fara aer,am inceput sa ma inec si sa tusesc grav. Cred ca voi muri.Caroline incerca sa ma faca sa imi revin iar Damon veni cu unul din paharele de limonada oferindu-mi unu. Nu am putut ridica ochii la el. Sigur radea de mine. L-am baut rapid incercand sa imi revin.
-Ce nunta Dean? De cand te insori tu? Cu cine?
-Elena,calmeaza-te,nunta mea,sunt impreuna cu ea de 2 ani,o cheama Kelly este de aceasi varsta cu mine,deci ce e rau in asta..
-Ce e rau in asta? Ai 24 de ani. O viata inainte. Nunta mai poate astepta…
Minunat. Raman singura.
-Nu mai poate astepta, este peste 4saptamani.
-Minunat,ai decat 24 de ani gandeste-te. Te rog gandeste-te.
El a ramas putin pe ganduri apoi se ridica.
-Elena esti singura mea ruda asa ca voi avea nevoie de tine acolo,te rog sa vii.
Am preferat sa nu raspund.
El se ridica si se indrepta spre usa.
-Pleci? Asa repede.
-Nu am motiv pentru ce ramane,zise ridicand din umeri.
-Dean..imi pare rau.
Acesta se oprii. Se intoarse.
-Stiu Elena..zise venind spre mine si tragandu-ma spre pieptul sau puternic. Ma saruta pe frunte. Ai dreptate dar numai langa ea ma simt fericit.
Nu am zis nimic prefarand sat ac decat sa il fac sa sufere.
-O sa fiu acolo. Promit.
-Multumesc surioara. Ai grija ce faci cu baiatul ala..
-Care baiat? Am zis putin jenata.
Nu imi raspunse decat ma saruta si pleca. Imi facu cu ochiul de la volanul Land Rover-ului sau.
Se indeparta,lasandu-ma acolo in mijlocul drumului.
mi-am amintit de ziua in care parinti mei au plecat,lasandu-ma la fel.Era in mijlocul lunii septembrie la putin timp dupa ziua mea. Am ramas acasa deoarece eram putin bolnava. Trebuia sa fiu cu ei in masina deoarece in drum spre locul lor de munca se afla scoala mea. Le-am facut cu mana iar mama era putin ingrijorata. Dadaca mea ma sfatuit sa intru in casa,ca peste o ora sa aflu ca o masina sa rasturnat peste pod din cauza unui sofer beat. Iar acea masina apartinea familiei mele. O familie cunoscuta in toata tara,sfarseste tragic. Fratele meu a ramas singurul membru al familiei mele,si a avut grija de mine chiar daca era mai mare ca mine cu 4 ani.
Nu aveam sa ii distrug viata. Ii ofer toata fericirea mea.
-Elena? Esti bine? Striga Caroline. Trebuie sa vorbim.
-Da Caroline.
-Ce sa intamplat cat ai fost plecata cu Damon.
M-am inrosit.
-Nimic.
Am zis incepand sa imi schimb hainele.
-Nu te cred. Zise aruncandu-se in pat.
-Faci cum vrei. Nu aveam inca sa ii povestesc de povestea mea si a lui Damon din cabana.
Imi apareau imagini famtastice ce doar in cele mai perverse vise apareau. El deasupra mea,saruturile sale,el si goliciune lui.
-Nu ai de gand sa imi zici nu?
Ma intreba ea.
-Nu,nu acum. Caroline sunt obosita.
-Bine,bine. Ne vedem in 3 ore. Iesi furtunos.
M-am uitat la ceas. Indica ora 3. Deci in aproximativ 3ore ma trezesc.
Am luat pe mine o bluza lunga si m-am instalat in patul mare si pufos. Mii de ganduri in treceau prin minte. Unul dintre ele era bun si anume cel in care aveam sa discut cu Damon. Aveam sa ii spun ca nu sunt o usuratica si ca ce sa intamplat a fost pentru ca l-am placut. Daca se va speria ii voi spune ca nu se va mai intampla…. Cel mai bine.
Am inchis ochii incercand sa imi opresc gandurile cea ce am si reusit.

Perspectiva lui Damon.

Minunat tocmai am facut cunostinta cu fratele Elenei.
Baiat de treaba ce pot spune.
Imi amintesc privirea aruncata cand Caroline ne-am intrebat ce am patit. Doamne ce speriata era. Credea ca ii voi spune.
Am vazut-o pe Caroline coborand scarile. M-am indreptat spre ea.
-Hey,ai vazut-o pe Elena?
-Da,sa culcat putin. Ce este intre voi? Zise mirata. Tineti un mare secret parca as fii…nu stiu,poate am inebunit.
-Nu ai inebunit,i-am raspuns punand mainile pe obraji ei,poate iti va povesti ea…la momentu potrivit.
-Cum adica? A gata. M-am prins. Sunteti impreuna dar..zise facand cu ochiul. Supeeer. Zise si disparu inainte ca eu sa ii explic..nu eram impreuna,nu vom fii. Doamne,am zis punandu-mi mainile in cap,procedam la fel..o foloseam apoi o paraseam.
Mai bine merg sa discut cu ea…poate nu doarme.
Am urcat scarile incet concentrat la ce ii voi spune si anume ca vom lua o pauza. O pauza la ce? M-am oprit in fata usi nestiind ce sa fac..am deschis-o si am cautat in camera fat ace ma zapacii doar cu o privire. Era introarsa cu fata spre geam,probabil dormea sau..
-Elena? Elena vreau sa iti zic ca nu vreau sa te fac sa suferi  si mai bine oprim jocul pe care l-am inceput nu sunt pregatit sa imi incep o relatie…Elena? Am intrebat asezandu-ma pe pat.
Dormea.
M-am asezat langa ea in pat tragand-o langa mine. Doamne oare ce imi facea de o doream atat.
Simtind parca apropirea de un trup se trase spre pieptul meu,punand piciorul peste coapsa mea. Am respirat incet,punand mana pe obrazul ei si mangaindui forma buzelor.
Aceasta suspina. Oare era treaza?
Mi-am permis sa ii ating trupul cu degetele mele curioase.. aceasta respire din ce in ce mai greu. Ma stranse mai tare cu picioarul sau. O vroiam. Dar nu aveam sa ma folosesc iar de ea..mana mea acum se afla pe piciorul sau..mangaindu-l.
Se apropie si mai mult de trupul meu..se juca cu focul. Mana se juca cu trupul sau. Nu puteam face asa ceva,imi incalcam propiile reguli dar si pe mine.
Imi depuse o sarutare pe gat. O doream si o doream acum.
Ce ar fii sa ii fac visele mult mai frumoase?
Mana mea a tras gatul ei mai aproape ca sa pot sa ii sarut buzele rozali unflate de dorinta,suspina.
Probabil credea ca viseaza.
Am tras trupul micut mai aproape de al meu cuprizandu-I fesele micute,ridicandu-I rochita,din bumbac,aceasta se lipi de fesele mele cu picioarele devenind nerabdatoare.
Incet i-am tras de elasticul chilotilor ei pana acestia ramasera mai jos..
Ea imediat deschise ochii parca dandu-si seama ca ce se intampla nu era un vis.
-Elena..am zis uitandu-ma in ochii ei cu o voce joasa.
Aceasta inghiti in sec..se uita la mine apoi imi lua mana ce se afla in parul ei depunand o sarutare si o lasa in joss pre despartitura coapselor ei. Ma surprinse reactia ei nestiind ce sa fac daca ma opream se simtea jignita si nu vroiam inca asta..si nu puteam deoarece dorinta imi era mare..
Mana mea abia daca atinse miezul sau iar ea parca lua foc..imi saruta gatul jucandu-se cu lobul urechii mele. Ma fascina ce putea face din trupul meu.
Am inceput sa ma joc cu miezul sau adancindu-ma in interiorul sau cald si umed..miscarile mele erau necontolate,facand-o sa tresara si sa geama de placere. Se repezi la buzele mele precum o fiara,imi musca buza pana aceasta sangera sorbind sangele ce curgea. Ma excita orice miscare a ei. Am inceput sa o ating mai rapid, mai incet devenind un act in sine.
Chipul ei radia de implinire si dorinta. Vroia mai mult dar deocamdata nu cred ca era o idee buna. Era mult prea fragile si sensibila sa ma folosesc de ea. Incet am incetat sa o mai ating din motive mentionate. Am coborat din pat lasand-o acolo abia respirand,o vroiam asta era adevarat dar nu sa ma folosesc de ea. Nu zicea nimic. Era bulbersata. O intelegeam. Am mers la geam. Sara si Marc se jucau in curte impreuna cu Caroline.
-Elena,eu… cuvintele nu imi ieseau..
Ea cobora din pat si veni langa mine. Ma stranse in brate si imi saruta gatul. Doamne cum ii puteam spune ca ma folosesc de ea cand ea este defapt minunata.
-Damon, eu te iubesc. Zise incet. Dar nu te pot lasa sa crezi ca ce mi se intampla este din vina ta..nu vreau sa crezi ca te folosesti de mine ca nu este adevarat.
Eu te iubesc. Sper ca ma vei intelege…
Nu iti cer nimic decat 2 cuvinte si imi sunt de ajuns.
Am privit-o cum fata I se lumina pe cand fata mea se intuneca de cele auzite. O facusem sa creada ca ma pot atasa de cineva in asa fel incat sa ii spun ca o iubesc,dar nu stia si nici va afla ca nu voi putea spune acele cuvinte pentru ca nu doresc ca cineva sa mai sufere.
-Elena,nu pot…am spus apropiindu-ma mai mult. Ma privi parca uitata in vorbele mele,eu..
-Te rog sa pleci!
Zise simplu.
Acum imi parea rau de ce spusem dar nu puteam sa imi retrag cuvintele. Nu doream sa ma atasez de o persoana apoi sa o fac sa sufere. Nu puteam. Nu vroiam.
-Pleaca! Fulgera ea!
O priveam mirat. Imi parea atat de rau!
M-am apropiat de ea si i-am sarutat fruntea apoi am privit-o.
Nu se misca decat privea in gol.
Am decis sa plec. Vroiam sa uit ce se intamplase dar stiam ca imi va fi greu.
-Damon! Stiga Caroline urcand scarile. Aaa! Ai fost la Elena? Sa trezit?
Am privit-o apoi mi-am continuat drumul spre curte. Vroiam sa plec si sa nu ma mai intorc pana nu pleca. Stiam cat rau ii voi produce cand va da ochii cu mine. Am privit curtea ce era uriasa.
 
 Chiar daca era o resedinta nu aveam unde sa ma duc. Nu doream decat sa ma izolez de restul populatiei.
Am intrat din nou in casa stiind cum voi face fata suferintei.

6 comentarii:

  1. Ador capitolele tale si te rog sa continui pentru ca sunt foarte frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  2. :P va multumesc tare mult:X:X
    :Pdesigur ca am sa le pun in continuare..a devenit o obsesie dragutza:)))
    urmatorul ..vineri:P sau poate mai devreme:X:X

    RăspundețiȘtergere
  3. ahhh abia astept urmatorul capitol...deci nu mai am rabdare :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Super grozav!!!!!Pe bune,il dor!!
    O sa o citesc si celalalt fic,fiindca pun pariu ca e la fel de superb!!!!
    Te pup,si multa bafta in continuare.

    RăspundețiȘtergere