:X:X:X

Fotografia mea
:X Ea: "Imi esti credincios dragostea mea? Alina-ma cu miere.. Pentru ca sunt bolnava de iubire" :x El: "Spune draga mea iubita, Nu-i asa ca esti un vis, O fantoma plasmuita, De-un poet ce te-a prezis?" :) Ei catre El: "Esti indragostit amice? Chinuri multe o sa-ti vina, Pe cand mintea zace-n bezna, Plin tie pieptul de lumina" viata mea:)))

miercuri, 9 martie 2011

capitolul 7

Capitolul 7.

-Damon..vorbeste.
Zise aceasta dupa o perioada de timp.
  Ma sperii.
-Elena..ai incredere in mine. Te rog.
Nu spuse nimic. Privi pe geam. Am simtit frica in glasul ei atunci cand vorbise.
-Unde mergem?
Continua sa nu ma priveasca.
Nu vroiam sa ii fie frica cu mine. Vroiam sa fie totul bine. Va trebui sa gasesc o cale sa o pacalesc pe Emilia. Dar cum? Ea se poate folosi de persoane fara macar sa se apropie de acestea. Si eu puteam dar nu precum ea.
I-am luat mana si am sarutat-o.
Aceasta se intoarse brusc.
Ma privi uimita iar obrajii ei se inrosira.
Am tinut-o de mana. Chiar daca conduceam. Ii eliberam mana numai atunci cand schimbam vitezele si ii gaseam mereu mana acolo asteptandu-ma.
Intr-un sfarsit spuse.
-Asta nu inseamna ca am rezolvat problemele. Spune-mi unde mergem.
-Sa imi intalnesc o veche prietena.
Se intoarse spre mine.
-Vrei sa merg cu tine sa iti intalnesti o veche prietena? Isi retrase mana. Sa stii ca nu sunt un pres pe care sa te ster..
-Elena..trebuie sa ma ajute intr-un anumit lucru. Crede-ma tot pe tine te ador.
Aceasta rase.
-Termina cu prostiile…Ma urasti precum si eu o fac.
-Ma urasti?
Aceasta ma privi si zise usor.
-Enorm.
-Esti sigura?
-Foarte sigura.
-Atunci eu nu te urasc. Poate daca stii asta nu ma vei mai ura atat de mult.
-Nu sunt sigura. Nu ai incredere in mine,m-ai rapit,nici macar nu imi spui unde mergem.
Aceasta parea foarte suparata.
-Vei vedea.


Am oprit masina in fata unei pensiune. Cladirea veche era extrem de frumoasa. Elena privi cladirea mare cu ochi mari si cu gura deschisa de uimire.
-Vrei sa spui ca o veche prietena locuieste aici?
Zise mirata.
-Exact.
-Pare un muzeu!
-Dar nu este.
Ma privi uimita.
-Este o pensiune!
-Aha.
Am inaintat spre usa dar o teama ma apuca. Daca voi avea parte de o surpriza in care Elena ia parte la ceva oribil.
Am privit-o apoi am zis.
-Mai bine ramai in masina pana cand te chem chiar eu.
Aceasta dadu din cap.
Dupa ce intra in masina am zis.
-Tania! Daca esti in casa deschide usa! Un vechi prieten s-a intors.
Sunt
-Damon!!
Elena tipa. Mi-am intors privirea si am vazut cum un vampire se afla langa masina incercand sa o deschida. La naiba!
-Las-o in pace!
Acesta purta o mantie neagra cu gluga.
-Damon Salvatore?
-Tania?
Aceasta isi lasa gluga in jos.
-Ce cauti aici? Zise venind spre mine. Imediat doi tineri se apropiara de ea aparand rapid din padurea apropiata.
-Lasa-l in pace!
Tipa Elena din masina!
-Ai adus cina?
Zise razand Tania.
-Nu..ea este prietena mea Elena.
-Incantata!
Elena privea uluita frumoasa fata care se uita la ea cu ochii albastrii precum marea si cu chipul precum al unui copil. Era unul dintre vampirii originali.
Baietii o privira pe Elena parca ar fi dorit o bucata din ea.
-Calm baieti..zise Tania.
Este oaspetele meu. Sunt!
Sa intram.
Aceasta deschise usa si isi dadu mantia jos,cazand jos pe podeaua lucioasa.
Purta decat o rochita neagra scurta si cizme extreme de lungi de aceiasi culoare.
-A trecut ceva timp Damon.
Zise imediat ce usa se inchise iar Elena se afla langa mine,privindu-ne ciudat,atat pe noi dar si pe baietii ce vroiau sa o sfasie din priviri. Ma prinse de brat si am inteles ca ii era o usoara teama.
-Mult prea mult.
Tania fusese cea care ma salvase de atacul oamenilor asupra vampirilor. Eram tanar si o prada usoara.
-Credeam ca am spus ca numai cand va fii o problema pe viata si pe moarte vei veni la mine?
-Este.
Aceasta facuse ochii mari.
-Emilia!
Elena tresarii. Nu intelegea..se gandea daca era acea Emilia.
-Trebuie sa vorbim.
Aceasta merse spre o camera apropiata dar Elena ma stranse de brat  facandu-ma sa ma intorc spre chipul ei.
-Sa nu stai mult…spun sincer ca imi este frica.
-Stai calma Elena zise Tania din camera apropiata. Baietii mei sunt cuminti. Nu-I asa?
Elena se mira.  Acum chiar se inspaimantase.
I-am sarutat mana apoi am zis.
-Ma intorc imediat.
Am lasat-o acolo.
Am intrat in camera inchizand usa si asezandu-ma rapid pe canapea.
-Avem o problema!
-Adica ai!
-Tania..
-Damon! Cand te-am rugat sa o arzi pe Emilia tu m-ai refuzat. Acum platesti.
-Tania,te rog. Nu stii cat de periculoasa este.
-O,ba da!
-Ce vrei sa spui?
-Este un vampir original. Nu moare usor,puterile ei cresc.
-Este un copil. A luat forma unui copil.
-Ei asta e ceva nou.
Ma privi uimita.
-Nu vreau ca cei la care tin sa …
-Elena! Dragul meu..nu o poti proteja. Daca nu renunti la ea,va fi si mai rau. Las-o sa moara.
M-am ridicat si am zis.
-Nu..nu pot. Nu intelegi,eu o..
-Iubesti? Damon noi nu avem sentimente,nu avem inima,suntem decat niste monstrii.
Daca nu o parasesti acum,te va parasi ea.  Este om Damon iar noi demoni. Suntem inamicii lor. Las-o sa plece cat mai poate.
Am incercat sa schimb subiectul.
-Spune-mi,cine sunt..?
-A baietii? Jucariile. Tu stii mai bine la ce ma refer.
-Nu este bine Tania…nu ii mai crea.  Nu ii mai transforma.
-Damon..nu pot si nu vreau. Te-am pierdut dar nu am murit.
M-am ridicat dar imediat venii in fata mea.
-Ti-a fost dor de mine!  Zise venind in fata mea.
“ Femeile” am zis in gand.
-Tania..
-Spune Damon..ce te face sa crezi ca te pot ajuta?
Zise schimband subiectul.
-Credeam ca suntem prieteni..
-Asta pana sa ma parasesti.
-Tania…
-Ma voi gandii.
Se ridica si se apropie de usa.
Am ajuns-o din urma si am zis.
-Te rog.
Eram sincer. Imi era frica de Emilia. Imi era frica ca ii putea face ceva rau Elenei.
-Ma voi gandi.
Zise rapid. Deschise usa si am vazut-o pe Elena cum statea tot in picioare in timp ce cei doi baieti o studiau alergand in jurul ei.
Ma privi speriata de ce se intampla. Am ajuns langa ea si am prins-o de mana aparand-o de cei doi.
-Baietii..va rog.
Se aseza in fata Elenei.
-Spune-mi,il iubesti pe Damon?
-Cine a zis asta?
-Da sau nu?
-Nu!
-Vezi..zise repede. Nu inteleg de ce nu o omori.
-Tania.!
-Pot eu.
Elena privi uimita.
-Ma bine mergem..am zis eu intorcandu-ma.
Am tras-o de mana si am condus-o spre masina.
-Ce este cu fiinta aia? Este nebuna sau ceva?
-Elena..inchiriem o camera la un hotel.
-Nu..vreau acasa.
-Nu esti in siguranta.
-Pentru Dumnezeu.
-Nu sunt prizoniera ta.
Am privit-o si am cedat.
-Dormi!
Ma privi apoi inchise ochii adormind. Nu doream in acest moment decat sa ma gandesc . Aceasta dormea langa mine deoarece asa i-am poruncit.
 Ma dorea inima dar trebuia sa o fac.
Priveam cum dormea.  Oare de ce gandurile mele sunt atat de simple. Vreau sa o salvez pe Elena. Sa o iubesc pana la sfarsitul vietii.
Acestea erau dorintele mele.

8 comentarii:

  1. Super ca l-ai pus :x
    Il citesc acum :))

    RăspundețiȘtergere
  2. prea marfaa :)
    Elena si Damonn :>:>

    RăspundețiȘtergere
  3. hey l-am postat ...in sfarsit:) sper ca va place:) sunt ocupata in ultima vreme cu noul fanfic....oricum promit sa scriu in continuare la acestea:P promit ca vor aparea deci stati fara grija:P decat cititi sper sa va placa:>:P urmeaza capitole interesante din another love story:P

    RăspundețiȘtergere
  4. Cp :* abia astept ficul nou :>
    Si logic ca astept si urmatoarele capitole.Stai linistita stiu cum e cu timpul :)) e cam limitat. Nici eu n'am timp sa scriu .
    Anyway este foarte bine cum scri; imi placeee :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Deci capitolul e foarte frumos...trist dar frumos...Damon chiar o iubeste pe Elena si sper ca o sa ramana impreuna...Emilia e puternica,sper sa se termine cu bine...adica normal ca o sa e termine cu bine..:))...by the way imi place mult cum scrii si la another love story si la celalalt :x deci te intelegem daca ai probleme cu timpul...nu e chiar asa de simplu sa scrii un fan fic :| te susit...adooor munca ta :-*

    RăspundețiȘtergere
  6. Il ador!!!!Superb!!!
    Ma duc sa vad ce se mai intampla in continuare.

    RăspundețiȘtergere