:X:X:X

Fotografia mea
:X Ea: "Imi esti credincios dragostea mea? Alina-ma cu miere.. Pentru ca sunt bolnava de iubire" :x El: "Spune draga mea iubita, Nu-i asa ca esti un vis, O fantoma plasmuita, De-un poet ce te-a prezis?" :) Ei catre El: "Esti indragostit amice? Chinuri multe o sa-ti vina, Pe cand mintea zace-n bezna, Plin tie pieptul de lumina" viata mea:)))

luni, 7 martie 2011

capitolul 11:x:x

Capitolul 11.
Elena.

Jucam de aproape 2 ore. Copii se jucau cu altceva. Plictisiti. Numai eu si Damon jucam schimband mutari si priviri aruncate pe ascuns. Castigasem de 4 ori iar el de 2 ori. Nu stia ca am il bate o adevarata castigatoare a concursurilor de sah.
Stateam cap in cap mutand piese ce parea plictisitor la prima vedere dar comic pentru noi.
-Si am castigat. Sa recapitulam. Am castigat de ..
L-am intrebat privind spre public ce dadea verdictul final.
-5 ori. Strigara copii.
-Corect.
Acesta zambea.
-Stiu ceva la care nu voi pierde cu siguranta.
-Ce?
Strigara copiii?
-Gatit. Facem pizza.
L-am privit amuzata deoarece stiam ca gatea foarte bine din spusele bunici sale.
-Fetele o pizza iar baietii una.
-Ura..strigara copii ce pareau foarte infometati.
Am coborat scarile acompaniati de uralele lor.
-Vom castiga..striga Marc.
-Nu cred. Fetele gatesc mult mai bine decat baietii.
-Nu cred.
Striga Marc.
Am intrat in bucataria spatioasa. M-am repezit la frigider.
-Fii pregatita sa pierzi.
-Nici o sansa. Am scos ingredientele. Vroiam sa castig.
Copii se bateau cu faina creand un adevarat haos.
Eram batuta cu faina din toate partile. Damon baga mainile in faina dand dupa palme lasand urme.
-Te joci cu focul..am zis eu.
-Ce ai de gand sa imi faci?
Copii se oprira privind la noi. Fetele noastre erau una langa alta. Aproape simtindui respiratia pe fata mea.
-Sarut-o! striga Sara. Asta facea mama si tata cand se iubeau.
-Bleah! Striga Marc.
Am zambind intorcand fata spre ei.
-Noi nu ne iubim..am zis usor. Privind din nou spre aceasta. Saruti numai atunci cand iubesti pe cineva.
-Si il iubesti pe Zac? El vine in aceasta seara pentru ca te iubeste..nu?
Zise Sara. Ma uimea. Parea un copil atat de firav dar perfecta.
-Da. Am zis simplu. Mama ta il iubea mult pe tatal tau..deoarece i-o spunea si o saruta nu?
Am intrebat-o pe aceasta stiind ca era mai mult pentru Damon intrebarea.
-Da..se priveau precum va priviti voi doi.
Zise in continuare.
Nu am zis nimic.
-Scarbos. Zise Marc.
Sara ii dadu un cot. Pizza mea era aproape gata cand in bucatarie isi facu aparitia Caroline zambind.
-Ce frumos. Zise privind spre noi. Ca o familie. Zise zambind. Si privindu-l pe Damon.
Acum..am nevoie de Elena. Ai uitat..zise privindu-ma..Zac. trebuie sa te pregatesti. Nu trebuie sa il lasi sa te astepte,nu?
-Asa este.
Am privit spre grupul mic.
-Sunt sigura ca i-am batut. Am zis zambind.
-Categoric. Zise Sara.
Am urcat scarile usor vinovata deoarece stricasem acel moment atat de minunat. Dar aveam un plan pe care il vroiam pus in aplicare.
Am facut un dus rapid apoi am inceput sa imi aranjez parul.
Nu mai era mult pana Damon va vedea ca ma pierdut si va regreta.


Damon.

Soneria de la intrare suna de 3 ori. Astepta parca sa deschid chiar eu.
-Deschid eu. Am strigat,cand am vazut-o pe Penelope coborand scarile.
Am deschis lenes usa. In fata acesteia un baiat tanar zambea.
-Buna! Sunt Zac am venit sa o iau pe Elena la intalnire.
L-am privit pe tanar. Era inalt,blondin,frumusel,ochii albastri..deci un adevarat adversar.
-Damon Salvatore.
Am zis intinzand mana.
 Intra. Am zis lasand loc ca acesta sa intre.
Purta costum. Deci mergeau undeva select.
 Coboara imediat.
-Nici o problema. Merita sa astept dupa o fata precum Elena. Nu ma gandesc la altceva de facut. Sunt norocos sa o am pot zice sincer..
-Dar cum v-ati cunoscut?
Am intrebat curios sa aflu ca aveam chiar o adevarata competitie in fata.
-Coincidenta..eu detin un bar. In centru. Iar Elena a venit acum cateva zile suparata deoarece un prost ii franse inima, ghinionul lui..norocul meu. Vroia sa bea si sa uite. Aproape ca vroia sa ma bata cand a auzit ca nu doresc sa ii dau bautura. Tipu o enervase rau. Si ea e genul care este foarte calma.
Si am inceput sa vorbesc cu ea si sa observ anumite lucruri pe care le aveam in comun. Pianul. Calaritul..aproape aceleasi ca si mine. Perfecta pot spune.
L-am privit cum o era fermecat la propiu de aceasta tanara. Ma uram deoarece stiam ca acel prost fusesem chiar eu. Cel care ii franse inima care i-o aruncasem acestui tanar in brate.
-Zac! Ai venit?
-Caroline..buna. Da.
Aceasta il saruta pe obraz.
-Sper ca te-ai inteles cu Damon si nu a creat probleme.
Zise zambind.
-Nu..Elena?
-Coboara acum. Merita sa stii. Zise facandu-I cu ochiul. Parca eram in transa prins in cuvintele acestuia si comportamentul Carolinei.
-hey..acum coboara.
Aceasta cobora scarile. Refuzam sa o privesc deoarece privirea ma trada. Eram furios deoarece eram un prost. O merita acest baiat. Iar ea il merita.
-Wow..zise Zac.
Am ridicat ochii spre aceasta. Am ramas uimit. Arata minunat. Era imbracata intr-o rochie alba minunata. Stilul acela roman. Si parul ii era liber,semi-ondulat. Aceasta zambea radiind de fericire. Copii tocmai intrau in sufragerie insotitii de bunica mea. Acestia o priveau zambind. Pareau uimiti precum eu.
In modul cel mai minunat.


Cobora sarile parca cu incetinitorul. Sau poate asa mi se parea mie. Timpul se opera la fiecare pas al ei.
Ajungand jos ma privi apoi se intoarse spre Zac care zambea.
-Minunata nu? Zise Caroline spre mine.
Nu i-am raspuns. Nu imi gaseam cuvintele. Uitam chiar si sa respir. Eram atat de bulversat de imagine incat piepul ma durea dorind oxygen.
-Draga mea..arati minunat. Zise buinica. Sunt bucuroasa sa te cunosc Zac. Eu sunt Sabrina Salvatore. Imi poti zice bunica Sabrina.
-Ma bucur sa va cunosc.
 Acestia trebuie sa fie mici ingerasi de care Elena mi-a povestit atatea.
-Da.
A zis aceasta incet.
-Imi pare bine. Zise serios privind expresia serioasa a lui Marc. Sara il adora deja.
-Tu o vei pupa pe Elena pentru ca o iubesti nu?
-Posibil..daca ma va lasa sa o iubesc.
Zise acesta privind spre aceasta care zambea. Imi arunca o privire pe furis.
-Ar trebui sa mergem. Zise aceasta.
-Sa va distrati.
-Cu siguranta.
Zise acesta privind spre ea.
Se apropie de Caroline care statea langa mine.
-Sari pe el..zise Caroline zambind. Nu-l lasa sa scape e dragut. Ii soptii la ureche. Dar nu destul de incet incat sa nu aud.
Nu vroiam sa o lass a plece cu..acela.
Locul ei era langa mine. Dar stiam ca pierdusem o adevarata batalie. Aceea cu inima ei.
Usa se inchise dupa acestia dar eu inca nu imi revenisem.
-Voi..zise bunica. In masini. Se adresa copiilor. Parca dormeati la prieteni vostrii? Zise bunica privind micii ingerasi.
Acestia plecasera.
-Eu ma duc in camera intr-o ora plec si eu.
Aveam sa raman singur.
Doar eu si regretele mele.
Caroline ma lasa singur.
 In mai putin de o ora aceasta pleca. Eu priveam absent la tv. Bunica mea sosi. Veni si Caroline iar eu ma aflam iarasi in fata tv savurand un pahar de coniac. O vedeam pe Elena stand pe canapea alaturi de Zac..sarutandu-l,mangaindu-l, facand toate astea privindu-ma. O luasem razna. Am scuturat capul incercand sa alung nebunia ce puse stapanire pe mine.
Usa se deschise. Elena intra usor.
-Damon? Ce cauti aici? Zise vazandu-ma in fata tv la ora…23.
Nu i-am raspuns. O priveam cu o expresie plictisita. Uitasem ce vroiam sa ii zic.
.. eu ma duc sa ma culc. Sunt obosita. Zise zambind.
O priveam cum urca scara. Stiam ca vroiam sa zic ceva dar nu puteam nici macar sa ma misc.
Am prins-o de brat.
-Stai..
-Damon este tarziu..imi este foarte somn.
Nu slabeam stransoarea chiar daca aceasta se agita incet.
Am privit-o. Ma privea asteptand un raspuns. Am urcat o scara deoarece doream ca trupul meu sa fie la aceiasi inaltime cu al ei. Priveam cum se facuse mica si ma privea timid.
-Da Damon?
Ma intreba aceasta.
M-am indreptat spre buzele ei dar aceasta se dadu inapoi.
-Nu Damon..nu pot. Ti-am mai zis,iti repet. Nu pot. Nu sunt o jucarie. Nici nu vreau sa fiu..
Se indrepta spre camera ei.
-Pentru Dumnezeu Elena..am strigat. Stii foarte bine ca intre noi exista legatura.
-Da Damon..exista dar pot zice mai bine a existat.
-Nu Elena ..nu spune ca sa terminat..
-Ba da Damon..spune asta..deoarece tu ai distrus totul.
Aceasta tranti usa.  Am ramas privind minute in sir usa. Speram ca aceasta sa se deschida. Nu se auzea zgomot dar eram convins de faptul ca existau unii care ascultau. Am coborat furios scarile. Am inceput sa beau sperand sa uit. Dar cuvintele ei imi invadau capul. Frumoasa razbunare ce pot spune. Daca vroia sa vad cum este sa suferi ei bine reusise.
Am auzit zgomot pe scari. Bunica cobora jos. Nu o vedeam bine.
-Damon? Ce cauti aici la ora asta? Esti beat?
Auzeam ce zice dar nu puteam spune nici un sunet,capul ma durea iar camera se invartea in jurul meu.
Am ridicat mainile incercand sa spun prin semne.
“putin” am zis apropiindu-mi degetele.
-Dumnezeule esti beat mort.
-Nu este adevarat. Am tipat eu nedandu-mi seama se intensitatea suntetului produs de mine.
-Shh.
-Nu este adevarat..am zis mai incet. Sunt bine.
-Haide..trebuie sa mergi sus.
-Nu vreau..nu intelegi nu ma mai vrea..nici macar nu vrea sa ma asculte. Aceasta incepu sa ma traga de mana sa urc scarile dar refuzam.
   Nu vreau..bunico sufar…
-Da..de prostie. Haide Damon trebuie sa te culci.
-S-a intamplat ceva? Intreba zana mea cea rea.
-Ea este..ea..
-Du-te draga mea ma ocup eu de el. Haide betivanule.
-Nu.
-Pentru Dumnezeu.
-Esti beat? Iar ?
Am zambit.
Zambeam si cu sufletul. Vedeam ca tine la mine deoarece o interesa starea mea.
-Lasati-ma pe mine sa ma ocup de el..am medicamentul potrivit pentru el.
-Un sarut..si m-am vindecat.
Am zis zambind.
Bunica zambi. Elena privi incurcata.
-Esti sigura draga mea?
-Da esti sigura? Am intrebat eu amuzat.
-Da..zise incet.
Haide Don Juan. Zise tragandu-ma de mana spre bucatarie.
Elena.

Era atat de scump cu fata aceia de betivan.

Elena.

Era atat de scump cu fata aceia de betivan.  Am privit expresia sa cand i-am intins un pahar cu suc natural de portocale. Acesta il accepta cu o usoara ezitare. Lua o gura apoi ma privi.
-Nu sunt beat Elena..nu decat putin ametit.
Am zambit.
-Nu esti beat..nu atat de rau.
Acesta zambi.
Mai lua putin din sucul natural.
-Spune-mi Elena te-ai distrat cu Zac?
Am ramas surprinsa. Ce ii pot spune. Ca am fost cu Zac la restaurantul acestuia si am petrecut precum niste prieteni vechi. Discutand orice,atat despre Damon? Nici macar nu ma atrage acel baiat.
-Minunat…este un om..minunat. am zis luand o gura din acelasi suc. Am inghitit greu stiind ca mint din nou. De data asta speram ca adevarul sa iasa la iveala..dar mult mai tarziu. Deocamdata este bine ca acesta sa creada ca incerc sa il uit.
Avea dreptate Caroline. Atunci cand stii ca ai pierdut incerci sa recastigi. Iar el asta incerca sau macar se chinuia.
Vroiam atat de mult sa ii arat ca se inseala in privinta motivelor lui incat o luasem atat de serios...foarte serios. Chiar aveam si ajutoare..sau mai bine zis complici. Care vroiau sa ma ajute sa il distrug..pshilogic vorbind pe Damon.
-       Haide..trebuie sa mergi sa te culci.
-       Nu..nu inca.
Se aseza pe canapea intr.un fel in care vroiai mai repede sa fugi si sa nu te mai uiti in spate.
Incepu sa isi desfaca camasa albastra. Dumnezeule fa-ma sa rezist.
Pieptul ii era rosu. Parca cineva l.ar fi lovit. Fire de par se vedea pe pieptul sau. Erau fire mici. Abia fiind observate dar stiam ca exista. Imi trecusem degetele prin ele.
Ma privi cu un zambet ce putea spulbera un bloc de gheata.
Era o invitatie nesoptita. Probqbil rostita decat de inima mea. “nu voi rezista” mi-am zis in minte.
-       haide trebuie sa mergi la culcare am zis absenta.
Nu raspunse. Ma bucur ca nu o face. Nu vreau sa auda glasul meu. Probabil deja suna subtire.
M-am ridicat. Trebuia sa plec de langa el inainte sa ma umilesc si mai mult.
-Daca nu mergi..eu trebuie sa ma duc..sa plec..la culcare. Am zis intorcandu-ma cand cu fata cand cu spatele. Cand ma intorceam cu fata vedeam decat zambetul lui. Si ma uram. Iar.
Am inceput violent sa urc scarile.
-Mergi? Nici un raspuns. Am ajuns in camera mea si mi-am dat jos halatul. Vroiam sa dorm cat mai adanc fara sa imi fac probleme din cauza unui..unui..copil rasfatat. Probabil eu eram aia dar nu mai conta.
M-am ascuns si mai mult sub patura. Eram ridicola. Sau nu era. Nici nu stiu ce vreau sa zic. Mi-am amintit de noaptea trecuta cand dormise decat intr-o pereche de pantaloni. Ciudat-o! Am zis si am incercat iar sa adorm.


Damon.

Deci Elena inca ma mai vrea. Am vazut-o cum ma privea. Iar stangacia ei mi-a dovedit-o.
Sa stii ca si un beat isi poate da seama de anumite lucruri. Se spune ca omul beat este sincer. Ei bine eu sunt...sincer. Am luat-o razna. Dar ea a iesit cu Zac..ala care mi-a furat fata parca imi furase o bomboana. Stiu nu sunt tocmai un print ce apare pe un cal si opa..final fericit. Eu sunt genul care distruge absolul orice floare ce imi cade la picioare. Iar Elena s-a prins de asta si nu vrea sa fie decat o floare.
Sunt un fraier. Am mai baut un pahar cu suc care era dezgustator dupa bautura. Am incercat sa ma ridic dar trupul meu devenea  din ce in ce mai greu.
Capul se invartea impreuna cu camera. Nu aveam decat sa ma tin pe picioare pana in camera mea. Dupa a 3 scara simteam durerea revarsandu-se in picioare. Era din ce in ce mai greu. Dar nu ma puteam da batut. Am ajuns in fata camerei tinand ochii inchisi incercand sa opresc durerea si camera care se invarte in jurul meu.
Am intrat. Aproape ca am cazut. Dar nu am deschis ochii. Stiam ca ma dor iar pleaplele cad greu incercand sa ii inchida. Am inceput sa caut patul. Cine il mutase? Apoi m-am lovit de marginea lui. In sfarsit. M-am intins si am inceput sa imi scot camasa aruncand-o urmand apoi pantaloni. Am ramas decat in boxeri. Nu mai aveam putere sa ii mai scot si pe acestia. M-am bagat in pat. Perna era moale..Penelope a schimbat pernele? Si invelisul? Ciudat. Acesta era matasos. Am lasat capul sa cada greu incercand sa nu ma gandesc la nimic. Cum puteam oare cand tocmai imi apareau in minte imagini cu Elena si cu baiatul ala..Zac. Un tanar nepotrivit pentru Elena. Incercam sa ii gasesc defect dar..nu cred ca avea unul. Parea un tanar..foarte fericit. Genul meu la inceputul vietii mele. Imi minte imi apareau momente in care petreceam cu diverse femei. Mi-am lasat gandurile sa circule linistit fara macar sa le dau vreo atentie incercand sa adorm.




scuze ca  a aparut mai tarziu dar nu am fost acasa:):P sper ca nu v-am dezamagit:>
:P
comentati.:>:*:*:*

7 comentarii:

  1. :))))scuze k nu am mai scris am fost plecata o perioda de timp:P:P oricum am revenit...ni sa rasp la un comm:P nu voi lua o pauza:)))momentan am o noua placere incontrolabila:)))se numeste Hana yori dango:P:*un serial marfa:)))chiar daca este un serial japonez:P imi place caracterul unui scump(Jun Matsumoto-Domyonji) puterea unei fete(Makino):P m-am apucat sa scriu un fan fic nou:)))))nu vreau sa il uit si daia:):P oricum voi continua sa scriu la primele doua si dupa ce unul dintre ele se va sfarsii va aparea acela:P:P sper sa va placa:P:) cautati-l pe net. merita:):P

    RăspundețiȘtergere
  2. Am citit capitolul.
    Frumos :x
    Si...mult succes in continuare la ficul pe care il vei scrie :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte dramatic...
    Elena chiar incearca sa il faca pe Damon sa sufere,sa vada si el cum a suferit...
    Pana la urma o sa fie din nou impreuna...
    Ai cam intarziat cu capitolul...chiar ma intrebam ce ai patit...Stiu ca tu nu faci chestii din astea fara sa anunti...

    RăspundețiȘtergere
  4. :))stiu:):P sper ca nu te-am facut sa astepti prea mult:):* maine apare si celalalt capitol din another love story:P:) sper ca ti-a placut:)) ast capitolul 12:)))va fi o surprizaaaaa:)):>
    iti multumesc mult Miri:* si tie Vampire-girl:):P

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Vampire-girl spunea...
    Nu mai facut sa astept mult...Adica sunt obisnuita sa astept...doar am asteptat 1 luna si 2 saptamani sa apar ep 12 in TVD..si acum trebuie sa mai astept pana pe 8 aprilie...
    Doar ca eu eram nerabdatoare si sunt sigura ca si miri a fost ;) nu stiam ce s-a intamplat am crezut ca ai probleme cu calculatorul iar...
    Abia astept sa vad povestea aia noua chiar daca o sa dureze....
    Sunt curioasa,chiar daca sunt si trista ca o sa se termine :(( pana la urma tot trebuie sa setermine...
    O sa caut serialul ;) :-* :x

    RăspundețiȘtergere
  7. Super tare!!!
    Iar Damon....i-mi cam pare rau de el....ca sufera asa....dar e vina lui....oricum,pana la urma sper ca vor fi impreuna.

    RăspundețiȘtergere